BiciNanaMusi ilk onbeş gün bende sağarak vermiştim bebeğim emmediği için sizi çok iyi anlıyorum. Benm kız kardeşim yanımda olmasına rağmen inanılmaz derecede yorucu oluyor süreç. Tam sağarken bebek ağlamaya başlıyor hangi birini zapt edeceksin bilemiyorsun, yıkaması dezenfektesi ayrı bir olay zaten. Allah yardımcınız olsun 🙏🏻