Zlhbrknt benim ilk kizimda dogumdan 5 gun sonra kronik kalp yetmezligim tetiklemtetiklemisti ve yoğun bakıma alınmıştım mecbur sutumu kesmek zorunda kaldim 5 günlükten itibaren mama ile büyüdü simdi 5 yasinda masallah saglikli. Ikinci kizim 5 ay 22 gunluk ilk 1 buçuk ay emzirdim oda tek göğüste süt vardi diğerinde yoktu sagdim israrla verdim olmadi sonra kizimda buyudugu icin yetnemeye basladi ne uyuyordu ne susuyordu hep agliyordu . Mama verdin hic unutmam ilk verdiğim mama da 5 saat deliksiz uyudu kizim. 2 ayına kadar mama meme gittik tek göğüste vardi sonra oda bitti 3 aydır sadece mama ile besleniyor. Gönül ister hep emzirelim hem maddi hem manevi hem saglik acısından cok cok iyi fakat olmayınca olmuyor canim seni çok iyi anlıyorum iki kiz annesi ve mamayla büyütmüş biri olarak. Elbette gene dene, bırakma sagmayı dene belki azda olsa gelir o ona fayda eder mama verebilirsin . Bebeğini senden başka kimse iyi tanıyamaz, onu 24 saat gören duyan hisseden sensin elaleme bakma onlar normal doğum yapmayan insanı " anne " bile saymıyor. ( iki sezeryan dogum yapmis biriyim ) Burada çoğu insan o modda 🤷♀️ Sen keyfine bak sikma canini boyle seylerle kim ne derse desin doğrun senin doğrundur canim saglikli günler 💐🤗🙋♀️