Momyyyy 3 ya da 4 yıl önce bim ya da a101 den almıştım 20-30 tl birşeydi su hazneli mop. Ama bir odayı mopla temizleyip diğer odaya geçmeden ucundaki microfiber bezi yıkayıp suyunu sıkıp bezi tekrar takıp kullanıyorum. Çok da memnunum. Yani bütün evi bezi hiç değiştirmeden ya da yıkamadan temizlemek çok mantıklı gelmedi bana. Sonuçta viledayı bile suya sokup kullanıyoruz.