-TubAsel- 1 yaş aşısı içinde su çiçeği yoktu hala yok 1 hafta sonra 15 aylık olucaz nerdeyse sırf bu yüzden güzel havalarda çocuğumu parka bile göturmuyorum sırf bulaşma riski olmasın diye evet pandemi var biliyorum zaten çıkmıyoruz evimizden bukadarda bekletilmez ya neymiş bizden önce olan çocuklara vuruyolarmis iyide ayda bı tane mı aşı getiriyolar saçmalık ve iyice sinirlerim bozulmaya başladı umarım en yakın zamanda aşı olabiliriz 🤷