Zelisblt -TubAsel- bizde öyle sorunlar olmadı da canım ne dicm sizde suçiçeği aşısı vuruldu mu. Biz diğer aşıları yaptırdıkta su çiçeği yoktu yaptırmadlr.
AsyaHiLaL Zelisblt bizde yaptrdk 26 ocak da şu çiçeği yoktu ellerinde kalmamsti 1 ay sonra arayın bizi dediler bklyrz suan
Neslihansezen Bizde bugün yaptıırıcaktık hava şartlarından dolayı götüremedim sağlık ocağına 1 hafta gecikse bişey olurmu acaba
-TubAsel- Neslihansezen bende 5 gün gecikmeli yaptırdım doğum günü vardı sobra haftasonu girdi sorun olmadi
Nako Cuma günü yaptırdık 3ünüde bacaktan yaptılar ama bizim nedenki. ateş döküntü falan olur dediler şükür olmadı
Cigdemino Nako Vuran kişiye göre değişiyor. Bizim doktorumuz da hepsini bacaktan yaptı su çiçeği dahil
-TubAsel- CankizimRavzam şükür canım insallah bizdede olmaz çok korkuyorum bacaktan mi yaptılar koldan mi
Emirtalhamm -TubAsel- benim bebekte bir hafta sonra 1yas olacak hemşire hem 9 ay 1yas beraber vurcam kafama taktım….
CankizimRavzam -TubAsel- 2 bacak bir kol olmasi sanirim canım korkma sakın kal cok ağlarsa huzursuz olursa bi tatli kaşığı calpol verebilirsin ama aglamazsa normalse davranışları hiçbisi verme ki asi bağışıklık kazansin