Ecrininanesi benim kızım da o aylarda vuruyordu cidden acıtıyorlar da verdiğimiz tepki cok önemli ben her seferinde bıkmadan vurmak kotu birsey kızım vurulmaz cicii cicii dedim
Bize de babaannesi ve dedesi öğretti ama çok şükür simdi 1 yasini geçtik unuttu gibi