Dkk Benim kızım da 4. ay atağından sonra çok düzensizleşmişti. Kucaktan iner inmez de uyanıyordu, uykuları çok kısaydı. Doktorumuz da ayaklandıktan sonra laktik asit birikimi olacağı için durumun iyileşeceğini söylemişti. Şu an da uykusu bazen çok zor oluyor ama ufak ufak kendiliğinden iyileşiyor bazı şeyler. Ben kendimi o dönemde çok yıprattığımı farketmiştim, o yüzden size de yazmak istedim 🌸