Dkk Uyku konusuna zamanında çok kafayı takmış, bebeğinin uykusu çok zor olan ve uyku eğitmenlerinden fiyat bile almış bir anne olarak yazıyorum. Uyku eğitimine karşıyım, yapanın tabii ki kendi tercihidir. Bebeklerin kısa uyuması, gece sık uyanması, destek araması çok doğaldır, bu bir hata değildir. Denenebilecek tek şey bebek uyandığında onu sakince tekrar uyutmaya çalışmak, uyumuyorsa zorlamamak. Özellikle emen bebekler gece daha çok uyanıyorlar, bu ani bebek ölümü sendromunu azalttığı için aslında iyi bir şey. Bu dönemde rüyaları da sıklaşıyor ve onları uyandırıyor. Ben de uykuya hasretim ama emzirdiğim sürece bu biraz böyle olacak. İnsan kabullendiğinde daha rahat ediyor 😃🌸