MiracAlpinveUmutunAnnesi Yasemila he kız bende valla okadar post acıyolar artistlik yapıyolar işte cevap vermiyosunuz falan diye hoop bakıyoruz kendileri asıl cevap vermemiş bir önceki postlarında 😄