Bebegimm1 mrstucii06 ben hıp kullaniyorum ilk dogdugunda kusması çoktu ama simdi kusması falaan hic yok sindirimi çok iyi gaz problemi yaşamadım kendisi cikartiyor gazını bi deneyin belki faydasini gorursunuz 🌸
mrstucii06 Bebegimm1 birdr hippi her markette bulabilir miyim acaba kucuk biyerde yaşıyoruz ama merkez gibi hippi denemek istiyorum
Bebegimm1 mrstucii06 bi bakın bulunan mama hangisi ise ondan baslayın derim bebeginiz hangisi severse onu kullanmak zorundayz bulunan mama olması şart tabi
Perisi mrstucii06 canım ben de sma kullanıyorum benim bebeğim de aynı sürekli kusuyor. Bi ara aptamil denedim kusma olmadı ama kabızlık ve gaz yaptı
mrstucii06 kubusss philips aventin natural biberonunu kullaniyorm canim su icinde aventin cam olanını
zeyzey77 mrstucii06 reflü olsa meme emdikten sonra da kusar. Bazı mamalar bebeklerde kusma yapar. Kızımda da evolvia kusma yapıyordu mesela mamayı değiştir düzelir