Canım 5 inci aya kadar bizde mama meme şeklinde gidiyorduk memeden sonra kusması olmuyordu ama mamadan sonra mutlaka kusuyordu artık stres oluyordum gene kusacak diye diye rahatsız edici bir durum haline geliyordu. Reflü vs hiç birşeyi yoktu şükür ek gıdaya geçince kusmada bitti şuan 1 yaşında hiç bir sıkıntı yok