Arafinannesi İzletmenizi tavsiye etmem,ben de evde tek başımayım.Annem bir üst katimda oturuyor olmasına rağmen ve canlı derslerim olmasına rağmen ben tek idare ediyorum tuvalete gideceğim zaman besige koyuyorum,yemek yapacaksak adım adım yapıyorum,mutfağa kadar günde 5785247 kere gidiyorum ve benim bebeğim çok hızlı emekliyor.Bizim evde TV çocuğum doğmadan 4 yıl önce kaldırıldı,biseyler izleyeceksek bilgisayar,sinema sistemi ve telefon seçeneklerinden ‘cocuk uyurken’ izliyoruz.Boylelikle sabahtan akşama kadar oturup oyun oynuyorum onunla.Ayrica dediğim gibi canlı derslerim de var,yemek de yapıyorum,kitap da okuyorum,diğer rutin işleri de yapıyorum,çocuğunuzu besige koyun,ve oyuncaklarıyla vakit geçirmesine müsade edin.