Arafinannesi daha çok küçük, başka çözümler bulmalısınız. Her annenin kendi fikri, ama ben daha izletmedim. (15 aylık) ana kucağına koyun. İlgisini çekecek şeyler verin ki suan tutma kavrama dönemi. Belli farkındalıklar evet doğuştan gelir, ama tv, pasif izleyici durumuna sokuyor çocuğu, beyinde hiç bir hareket yok. Ne izlediğini bilmiyor. Yinede siz bilirsiniz tabi 🥀