Ohaezgi oncelikle sakin olun sari tulbent sekerli su falan gibi şeyler yapmaniza gerek yok onlar sariligi onlemez sarıligı atlatması için bebebinizin anne sütüne ihtiyacı var eğer sütünü sağabiliyorsanız bir bakın ne kadar sütünüz geliyor belki bebeginiz emiyor ama az emiyor olabilir doymuyor demekki sariligi artmis gece soğuk ıslak bir seyle yüzünü silin ayak topuklarina hafif vur burnunu sık ama nefes aldırmicak sekilde degil üst kemik tarafından yapabilirsiniz hem nefes almış olur altini aç yine islak bez ile dokundur koltuk altinada ıslak bez değdir benm ki 16ya cikmisti sadece karnini tok tuttum ve düştü sarılığı.kilo almaya da baslamisti
şekerli su falan verirseniz bebeginiz kilo almaz saglıksız beslenmiş olur odaniza mavi gece lambası alabilirsinz bu arada mama kullanmiyorsanız su neden ver demiş doktorunuz anlamadım zaten midesi kücuk suyla mı besle dedi size