Ohaezgi tam 3 ay sarılıkla mücadele etmiş Ve 2 kere hastaneye yatmış bir bebeğin annesi olarak yazıyorum, öncelikle Sarı bez,tülbent,altın suyu vs hepsi hurafe, lütfen boşa zamanınızı harcamayın böyle şeylerle.. 2. Si ilk 6 ay bebeğe anne sütü ya da formül süt dışında hiçbirşey verilmez su da dahil.sütle dolması gereken mideyi suyla doldurmuş olursunuz ve bebek aç kalır(midesi ceviz kadar)şeker hiç hiç bulaşmayın..sütünüz varsa şanslısınız bol bol emecek.değeri yüksek olduğu için tavsiyem 2 saati bile beklemeyin alarm kurun ve 1-1 buçuk saatte bir emzirin, emdiğinden emin olmak için bir miktar sütünüzü de sağıp şırınga ile içirin (biberon verirseniz memeyi reddebilir) böylelikle tok olduğundan emin olursunuz, her ne kadar sütünüz de olsa bebek sarılık sebebiyle yorgun ve uykulu olur, aktif ememiyor olabilir.ne olursa olsun bu saati geçirmeyin ve uyuyorsa bile uyandırın, soyup o şekilde emzirebilirsiniz hiç uyanmazsa.İlk 10 gün beyin zarları gelişmediğinden Yüksek sarılık değeri beyin hasarı riski taşıyor bu sebeple doktorunuz muhtemelen sizi şuan hergün çağırıyordur aman ihmal etmeyin gidin.Bu arada riskli değerler 20lerden sonra başlıyor 17de yatırmaları sadece daha da yükselmeden önlem almak.telaş yapmayın yani.fototerapiden korkmayın.Ben ilk seferinde ağlamıştım şimdi boşuna korkmuşum diyorum.inşallah sizin hemencecik kolay geçer.anne için biraz yorucu ama emin olun eninde sonunda geçecek bir süreç.korkmayın