Dilos01 Dadam hiç sorma gözüm arkada kalıyor bi yandan ama kuaföre de gitmesen olmaz mecburen o bi saatlik zaman bana zulüm gibi geliyor 😁🥰
Dadam Dilos01 valla ben de koştur koştur hallediyorum Allahtan büyüdü sıpa daha rahat bırakırım artık 😂
Yenianne0606 Dilos01 hemen karşısı zaten 3 dk da evde olurum sadece saçlarım boyanıcak açılcak o yüzden sıkıntı olur mu bilemedim
Dilos01 Yenianne0606 ben boyatmıştım annemv gile gittiğim zaman sabah gittim mecburen emzirdigim icin küçüktü birde bebek 2 buçuk aylık falandı bi daha bu fırsatı bulamam diye boyattım yanımda gelmişti bebek 3 saat sürmüştü benim ombre icin sabah olduğundan allahtan kimse yoktu yakınmış sizin eviniz sorun olacağını zannetmiyorum cnm
Yenianne0606 Arasannesi 2 saat sürüyo muydu sizinde kuaför max 2.5 saat sürer dedi ama hemen karşısı zaten 3 dkda evde olurum
Arasannesi Yenianne0606 ortalama 1 bucuk 2 saat suruyodu ben hemen acele etmesını soyluyodum 1 saat sürdüğü de oldu genelde sorun olmadı gerekırse annenız hemen indirir ya da siz gıdersiniz yakın olması ıyıymıs oyuzden
Yenianne0606 Esradag evet annemde öyle dedi de hava çok soğuk kendi zevkim için üşütmeyim çocuğu olmadı hemen gelir emzirir giderim
Yenianne0606 Minnossareannesi haklısınız anneme alışkın aslında sorun olmaz inşallah saçlarımı da çok boyatmak istiyorum kendime gelemedim doğumdan sonra çünkü
Minnossareannesi Yenianne0606 Boyatın boyatın iyi gelir değişiklik lazım bende çok istiyorum havalar biraz ısınınca inşallah 🙏🏻💕
Yenianne0606 dandiniko ilk kez bırakıcam ama gerçi hemen karşısı olmadı krapeleri söküp eve koşarım😄😄
Yenianne0606 Ecmnr biberonda kabul ettiremedim öğürüyo malesef. Olmadı adam saçımı paketleyince hemen gelip emzirip geri giderim
Anne4 Yenianne0606 kac saat aralıkla besliyosunuz ki mrk ettim. Ayrıca bebek nerden anlasin da üzülsün ki. En fazla ağlar, o da zaten idare edilmiycek bi sey degil. Bu kadar ayrıntılı düşünmeyin bence. Once siz mutlu olun ki mutlu edesiniz
Eda-Ece Yenianne0606 benim kızım emzirdikten sonra normalde 4 saat rahat dururdu.Ben de bundan cesaret aldım ve 1 yıldan sonra ilk defa kuaföre gittim,gitmez olaydım 😆 çocuğun bir günlüğüne huyu suyu değişmişti ve bir daha tövbe ettim 😆
Mommysharkdoodoodoodoo 🙄 ne zaman bebeği anneme bıraksam yarım saat sonra annem kızım çabuk gel bu çocuk hiçbirimizde durmuyor derdi… Yaşına girene kadar kucağımda yaşadı 😁 ama benimki huysuz bir bebekti. Bence bırak şansını dene olmadı karşısıymış durmazsa getirsin annen
Minnossareannesi Mommysharkdoodoodoodoo Peki bu durum değişiyor mu 🤭 benim kızım da bana yapışık yaşıyor resmen bitek babası ve bende duruyor eğer sinirlendi ve ağlıyorsa babasında bile durmuyor sadece bende 🥲
Mommysharkdoodoodoodoo Minnossareannesi keşke babasında dursa onda da durmuyordu 😁 kuaföre eşimle giderdim arabada beklerlerdi beni ki benimki emmiyordu mama alıyordu biz tuvalete bile birlikte giderdik. Şu an 22 aylık olacak hala tuvalete birlikte gidiyoruz ama 4 saat kadar bensiz durabiliyor 😁 tabi dönüşte acısını çıkarıyor