Yenianne0606 Bebeğim 4.5 aylık 2.5 saatlik kuaförde işim var kuaför hemen evin karşısı. Sizce emzirip anneme bırakıp çıksam o kadar idare edebilir mi daha önce hiç bu kadar uzun bırakmadım. Süt sağıp bırakamıyorum hem süt sağma makinem yok hem de biberonu istemiyo. Ne diyosunuz bıraksam üzülür mü ya
Elfydr Yenianne0606 bende yakın zamanda kuaföre gideceğim 6 aylik kizim. 2 - 3 saate kadar idare eder diye düşünüyorum. Uyku zamanını planlarim diye düşündüm ama kısmet bakalım.
dandiniko Yenianne0606 😊 üzülmez ama açlığına o kadar dayanırsa sıkıntı olmaz bence. Sizde bilerek bırakmıyorsunuz sonuçta
Yenianne0606 dandiniko ilk kez bırakıcam ama gerçi hemen karşısı olmadı krapeleri söküp eve koşarım😄😄
Yenianne0606 Dilos01 hemen karşısı zaten 3 dk da evde olurum sadece saçlarım boyanıcak açılcak o yüzden sıkıntı olur mu bilemedim
GoGirl Yenianne0606 gidebilirsinz bence 2.5 3 saatte bir emiyorsa sıkıntı olmaz uzulme meselesine gelince uzulmez merak etme ☺️
Miniminiprens Yenianne0606 bence gidebilirsiniz bişey olmaz. Anneniz uyutmayı dener uyumazssa oyun oynarlar. Son zaman sıkılsa bile annenizi çok üzceğini sanmıyorum. Siz gitmeden uyutmayın bence
Htckync Emizirip uyutup çıkın 3 saatte bir beslenebilir sorun olmaz bence. Tabi bebeğiniz sakin mi değil mi bilememde 😄
YagmurKoksal Ben bırakıyordum 4 aylkken yani durur bence 4,5 aylk zatn 2,5 3 saate bir emer iyice doyurun karnını ☺️
Yenianne0606 Ecmnr biberonda kabul ettiremedim öğürüyo malesef. Olmadı adam saçımı paketleyince hemen gelip emzirip geri giderim
Minnossareannesi Yenianne0606 Bişey olmaz merak etmeyin annenize alışkınsa sorun olmaz çalışan onlarca anne var 🤭
Yenianne0606 Minnossareannesi haklısınız anneme alışkın aslında sorun olmaz inşallah saçlarımı da çok boyatmak istiyorum kendime gelemedim doğumdan sonra çünkü
Dilos01 Dadam basıma geldi cunku biliyorum 😁😁kuaföre 1 saatliğine gittim görümceme bırakıp durmamış zar zor geldim allahtan yakın kuaför 😁
Dilos01 Dadam hiç sorma gözüm arkada kalıyor bi yandan ama kuaföre de gitmesen olmaz mecburen o bi saatlik zaman bana zulüm gibi geliyor 😁🥰
Yenianne0606 Esradag evet annemde öyle dedi de hava çok soğuk kendi zevkim için üşütmeyim çocuğu olmadı hemen gelir emzirir giderim
Arasannesi Yenianne0606 bne de kuafore gıderken bırakıyodum o aylarda ve bebegım huysuz bir bebektir benden baska kımsede durmazdı genelde uyku saatıne denk getırıyodum uyurken gıdıp gelıyodum uyanırsa da okadar sürede ıdare edıyorlardı
Yenianne0606 Arasannesi 2 saat sürüyo muydu sizinde kuaför max 2.5 saat sürer dedi ama hemen karşısı zaten 3 dkda evde olurum