Tubaelifyagmur Balkupum2505 vizede normal dedi bebek refleksi olur dedi başka farklılık varmı dedi uzun sürüyormu falan dedi yok dedim o bebek yakar heyecanlandırırsa yakar dedi bebeklerde olur korkma dedi
Balkupum2505 Tubaelifyagmur aynen aynisini bizede dedi cok sukur korkmustum bende.. bi kac gundur pek yapmiyo bakalm
Tubaelifyagmur Balkupum2505 ayen Buda arada yapıyor demekki bebek refleksi yaa benim diğer kızım bacakları titrerdi şimdi 5 yaşında çok şükür bir süre oluyor geçiyor bebekten böyle şeyler normal bence