Tubaelifyagmur Merhabalar bebeğim var 3 aylık arada irkilme oluyor üşüme olurda titreriz ya kucakta oluyor sadece çok nadir arada sizlerde bebeğinizde oldumu acaba
Balkupum2505 Tubaelifyagmur ayni post acmistim bi kac gun önce ve az önce bi arkadas daha böyle bi post acti. Genelde anneler çis uaparken falan olir diyolar bi cok kisidede olmuş refleks olabilir diyolar. 2 gundur falan yapmiyodu benimki bugun bi kac kez yapti yine kafama takildi cuma götürcem doktora
Tubaelifyagmur Balkupum2505 benim ikiz kardeşimin bebeğinde çok oluyordu aynı anda ayaklarıda titriyordu doktor normal dedi Zeynep kamiş bende bugün farkettim benimkini doktora yazdım sordum ayak el çene kafada olur normal dedi olabilir dedi anne olarak insan korkuyor 😞
Balkupum2505 Tubaelifyagmur sormayın en ufak biseyde pimpirikleniyorum videoya cekmek icin falan saatlerce oturdum yaninda inat gibi o zaman yapmadi anlik oluyo zaten yakalamak istesemde yakalayamam. Üşür gibi bi titriyo geciyo yuzunu gozunude burusturuyo insallah normal biseydir ya
Misterious Güncel anne var Instagramda çocuk dru onun bu konu ile ilgili detaylı paylaşımı var bakabilirsiniz 15 sn den fazla surmuyorsa normal olduğunu yazmıştı yanlış hatırlamıyorsam
Tubaelifyagmur Misterious yok saniyelik bişi uzun degil bendede ara ara oluyor bir anda içim titriyor oda öyle yapınca insan korkuyor
Balkupum2505 Tubaelifyagmur 20 gün 1 ay kadardir var bazen çok sık yapiyo bazen bi kac kez bazende hic yapmiyo
Tubaelifyagmur Balkupum2505 bence normal yaa Allah korusun bişi olsa başka sorunlarda olurdu heralde doktor sordum normla dedi yinede buradaki anneler karşılaşmış mı diye sorayım dedim
Balkupum2505 Tubaelifyagmur eveg bende actim bi kac gunce ayni postu bi cok kisi yasamis ayni durumu o yüzden biraz ferahladm yinede ne olur ne olmaz göturcem
Balkupum2505 Tubaelifyagmur başka anormal hareketi yoksa sknti yapma dedi çiş yaparken falan olabilir dedi sık sık olursa tekrar bi baklim dedi. Size ne dedi?
Pinky35 Benim bebeğimde 4 aylık bizde de oluyot , dr da sormadım.. elitimin kızında sürekli oluyordu , çiş yaparken öyle olur demişti .. benim ozamanlar dikkatimi çekmişti. Şu an kızı 4 yaşında bir problemi yok çok şukur 😊
Tubaelifyagmur Pinky35 aynen çoğu bebekte olur ama bizler takıntı anneyiz sanırım 😞ben doktora sordum reklex dedi uzun sürmüyorsa ilk kzımın bacakları titrerdi sonra geötğbbuda geçer gider inşllah
Tubaelifyagmur Balkupum2505 vizede normal dedi bebek refleksi olur dedi başka farklılık varmı dedi uzun sürüyormu falan dedi yok dedim o bebek yakar heyecanlandırırsa yakar dedi bebeklerde olur korkma dedi