Berininannesi07 Ama bu uyarma işlemini çok sık yapmayın sonra kendiliğinden yapmayı bırakır sürekli uyararak kaka yaptırmak zorunda kalırsınız
Fadimeanilgan Berininannesi07 benim bebeğimin kabızlık sorunu yok hergün yapıyor ama yinede sürekli bi ıkınma halinde
Esssrahtp Fadimeanilgan biz boyle gunlerde gunde bir yada 2 kez yarim cay kasigina yakin zeytinyagi icirdik. Karin alt bolgesine zeytinyagi ile masaj yaptik boylelikle cikardi hep gazini kakasini
Esssrahtp Esssrahtp yazmayi unutmusum biz 3 aylik sayiliriz, dogdugundan beri 1 yemekkasigi Rezene, 1yemek kasigi papatya, 1 cay kasigi kimyonun icine kaynak su dokup gunde 1 kupa iciyorum, icmedigim gunlerde gaz sancisi yasiyoruz
Ftmsrt Fadimeanilgan benim de bebeğim aynı şekilde bugün 40 günlük oldu dediğiniz gibi ıkınıyor ama gazı var dedi doktor. Kakasını yapamayınca açıyorum uyarıyorum hemen kaka yapıyor. Altını siler gibi silin biraz da açık beklesin beklemeyin. Ayakları hareket ettikçe rahatlayıp ya gaz yada kaka yapıyorlar
Fadimeanilgan Ftmsrt bende altını açıp biraz bekletiyorum masaj yapıyorum bu kadar gaz bebekte nasıl oluyor anlamıyorum
Aynur_ Fadimeanilgan benim oğlum da öyleydi.40ı çıktı. Dr.a gittim temiz hava dağ havası alsın geçer dedi. O gün de memlekete gidecektim. Bir kaç güne geçti şükür. Gazdan değildi oğlumda. Oksijensizlikten olmuşdu öyle
Aynur_ Fadimeanilgan poposunu çokta uyarmanıza gerek yok aslında. Ben çözümü krem sürmekte bulmuştum😁 parmağımın ucuna kremi bir az fazla sıkıp poposuna sürüyordum bir az sonra kakasını yapıyordu. Uyarmaktan korktum ben de
Fadimeanilgan Aynur_ sıkıntı kakasını yapamamakta değil aslında kakasını yapıyor yine ıkınmaya devam ediyor
Asaf-asaf Fadimeanilgan benim bebeğimde öyleydi hep ıkınırdı özellikle gece daha çok genelde gazdan oluyor canım benibebeğim erkek genelde erkek bebeklerde bu sorun daha çok oluyormuş 2.5 aylıkken geçmişti karnına masada yapsan gazını atsada gaz ilacı da versen geçmiyor kendi kendine geçicek bide bazı çocuklarda gaz ilacı da ıkınması a sebebiyet veriyormuş ıkımsın ki atsın gazını diye ne kadar doğru bilmiyorum ama
Fadimeanilgan Asaf-asaf böyle de fazla uyuyamıyor uyurken ıkınıyor ağlayarak uyanıyor içim gidiyor o böyle yapınca
Fadimeanilgan hhanim ben emzirmiyorum sağıp veriyorum ama süt ürünleri ve yumurtanın dokunduğunu bilmiyordum bunlara da dikkat edicem 😊
hhanim Fadimeanilgan belki sizin bebeginize dokunmuyodue ben ornek olmasi acisinsan soyledim deneme yanilmayla bulursunuz dokunan birsey varsa, hic tahmin etmeyeceginiz seyler dokunabiliyor 😿
Ftmsrt Fadimeanilgan sormayın doktor bana gazı var deyince şaşırdım nasıl olur diye ağzından poposundan çıkarıyor dedim bebeklerde yoğun oluyor dedi doktor
Asaf-asaf Fadimeanilgan malesef :( 3 ay dayanıcaz bende hep üzülürdüm doktora gittim sorun yok olur öyle dedi bazı bebeklerin gaz sıkıntısı bu şekilde oluyormuş atsada daha hepsini atamıyorlarmış maşesef 😔
idilbilgemom Fadimeanilgan rezene içiyorsanız içmeyi kesin ben ne zaman rezene içsem bebeğimin çok fazla ıkındığını farkettim. Siz de bir deneyin isterseniz🙏🏼