Mervee35 6 aylik ek gida ile basladik. Ben yedirdim elinede hep verdim tam 8,5 aylikti kendi basina yemege basladi. Bütürlü seyleri yiyebiliyor cünkü agzina ne atarsa atsin güclü bir ögürme refleksi var yani tiksiniyor agzinda parcalar öyle yutar. Misal evde yerde cöp olsa atar agzina ama yutma huyu yok cok sükür