Seldasyr Blw bence bebeğiniz hazır olduğunda başlayabilirsiniz. Kendi kendini beslemesini de öğrenmesi gerek diye düşünüyorum. 6 ay 4 günlük kızım, kaşığı ağzına götürdüğüm de elimden alıp kendi götürüyor ağzına. Bu bir anda olmadı tabi ki. 3. Ayından beri herşeyi ağzına götürerek alıştı bu duruma diyebilirim. Arada bir elma, salatalık veriyorum eline kenarlarını ısırıp yutuyor. Hem o eğlenip kendini beslemeyi öğreniyor. Hemde ben ilerisi için kendime yatırım yapmış oluyorum 😊 Siz etrafı dinlemeyin yinede, kendiniz ve yavrunuz hazırsanız başlamakta fayda var bence👍🏻