Selimustafa ıspanagı yemek olarak kullanıcaksan eger yıka dogra sonra posete koy üstüne sagan ve pirinç koy hazır ıspanak yenegi oluyor ben hep öle yapıyorum posete koyuyorum üstüne sagan pirinç buzluktan çıkarınca direk ocaga alıyorum az kavurunca salcalı su yapıyorum 3 dakkada pişiyo valla 😋