Selimustafa Kızlar 4 bağ isbanak var evde buzlukta hiç sakladiniz mi isbanagi. Çiğden mi haşlayıp mi saklasam
attbianne Selimustafa güzelce yıkayıp doğrayıp koyabilirsiniz çok pratik çıkarıp direk pişirilir ama yikamaniz lazım mutlaka çıkınca erimiş oluyor yikamak mümkün degil
Zelisblt Selimustafa haşlayıp suyunu iyicene sıkıp saklayabilirsiniz daha pratik olur lazım olunca :)
Selimustafa Zeytin_cekirdegi çok iyi valla canım ya ailecek isbanak hastasıyız çocuklarla parktayken gördüm 4 bağ 5 liraydı bı heyecan aldım da napcam diye fikir alayım dedim daha önce hiç koymamaistim buzluğa
Zeytin_cekirdegi Selimustafa ne güzel iyi yapmşsn canm.denersin zaten hoşuna gider bi dahakine yıne lır atarsn buzlupa
Bebilottim Misirekmegii Ben görünce dedim bebeği -isbanak- diyor heralde. Yorumu okuyunca hayal kırıklığına uğradım😅
Mom62636362 Selimustafa ben de öyle isbanak diye bir sebze mi var acaba diye anlamaya çalışıyordum, Allah iyiliğinizi versin 😂❤️