Efendikadin2 değişiyor canım kızım 4 ayına kadar mama aldı hiç kilo alamadı ek gıdaya geçtik mamayı günde 3 defa veriyordim çoğunluk hep ek gidaydi 1 yaşına kadsr çok güzel hatta fazla kilo aldı asida doktoru bu kolayla obez olur dedi ama yürüdüğü için sıkıntı etmedi şuan 3 yaşında kilosu yasitlarins göre yine fazla ama obez gibi görünmüyor. Oğlumda 3 aya kadar anne sütü aldı çok iyi kilo alıyordu sonra bıraktı mamaya geçtik 6 aya kadar da mama aldı onunla da iyi kilo aldı 6 aydan sonra mama içmedi ek gıdaya geçtik mama yerine pirinç unu verdim 9 ayında da süte geçtik şuan 13 aylık olacak kızım gibi kilolu degil