Elifhakan12 bende yazlık hiç almayın ben oğluma yazlık tişört tulum aldım şuan dört buçuk. Aylık 9 aylık aldığım yazlık tulumlar iki aylıkken olmuştu yani kış dönemdinde hevesimi almak için giydirip hemen çıkarttım bebekler birden büyüyor şuan 1 yaş kıayfeti giydiriyorum düşünün tabi Yinede siz bilirsiniz aldığım bir çok şeyi başkasına vermiştim ben .