Elifhakan12 2 ay 21 günlük kızım var. Ona kıyafet alıcam ilk çocuğum alırken nelere dikkat edilmeli ve yaz için alıcam o dönemlerde 7-8-9 aylık olucak neler alayım fikir verin bide en uygun site hangisi?
alyatosum Elifhakan12 canım pamuklu olmasına dikkat et çok kolay terliyorlar . Rahat bol alt üst takımlardan alabilirsin çok elbise etek alma derim emeklerse pek kullanışlı olmayabilir 😊 ben lcwyı çok beğeniyorum açıkçası indirimleri çok sık takip ediyorum denk getirmeye çalışıyorum . Civil ve soobeye de bakabilirsin 🤗
mervealco Elifhakan12 lcw den al çok güzel bodyleri tayt ları ve tulumları uzun süre giyer kumaşları çok güzel oluyor. Beden için de 6-9 almanı öneririm çabuk büyüyolar
1kahvee1kiitap enucuzbebekmarketten alabilirsin canım. Bide rahat edebileceği kıyafetler almanı tavsiye ederim yaz olcagi icin kumaş konusuna dikkat et 🤗
alyatosum Elifhakan12 canım ben hep kızıma ayına göre aldım hala daha öyledir bebeklerde bol pekte sevmem zaten şimdi alayım seneye de giyer bi durumu da yok kızım 2 yaşında 24-36 alıyorum genellikle bazen 18-24 alıyorum . Kilo alımına göre az çok tahmin edersin daha yazlık için erken geldi bana ama yine de sen bilirsin canım 🤗
1kahvee1kiitap Elifhakan12 evet ben bir çok kıyafetini ordan almıştim hala alıyorum yani güvenilir bir site
Bireylulmeselesi02 Elifhakan12 yaza çok bir şey almayın bence hava o kadar sıcak oluyor ki genellikle hem zıbınla duruyorlardı en çok ihtiuaç duyaçağınız zıbın🤗bi de esnek olmasına dikkat edin bence 🤗
Bireylulmeselesi02 Elifhakan12 evet canım ben yazın kısa kollu tişört bile giydiremiyordum çok bunalıyorlardı🤗
gozdesh Elifhakan12 bence acele etme bekle gelişimini takip et, şuan 6 aylıkken giyer diye aldıklarımı giyiyor bebeğim ve dar geliyo 1 ay sonra bile giyemez ☺️ 4.5 aylık bu arada.
Elifhakan12 gozdesh indirime girer diye şimdiden alayım dedim. Gelişimi hızlı farkediyorum 2 haftada bi çorap seti alıyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Elifhakan12 Bence en uygun ve kaliteli lcwaikiki ağzı yüzü laymıyor yıkadığında ay olarak değil boy kilo olarak alırsan tam olur. 🌸