Ygz30 Benm oğlumda emiyor.O kadar emzik vwrdim avent,chicco,nuk,hepsinii ama asla emmedi yapacak birşwy yok.Nasıl mutluysa öyle uyusunlar.Doktorda karışmayın dedi.
minnosizmmm Semilay benim kızımda 1 yaşına yeni yeni yapmaya başladı normalmiş sakın engel olmayın karakterini bile etkiliyormuş 3 yaşına kadar kendiliğinden bırakırmış zaten
_Ahlas_ Semilay çoğunluk 2 3 yaş a kadar emip sonra kendiliğinden bıraktı birinin 2 yaşlarındayken tırnağına acı oje sürerek bıraktırdık birinin ki uzun sürdü onun da gece parmağına batikonlu sargı yapıp uyutmuştuk öyle öyle bıraktı
Momkids Semilay bizimki de 9 aylık böyle canım. Emzik almayan bebekler böyle oluyor genelde geçecektir🥰