Semilay Merhaba hanımlar kızım 9ay 19 günlük uyuyacağı zaman elini hep emerek uyuyor görümcelerim alıştırma diyorlar büyüdünündede hep öyle gezer diyorlar elini ağzına almadıyıda o zamanda uyutamıyorum ne yapabilirim bu durumda sizce
Zekimurendebizigorecekmi Semilay Elini emme durumu 3 yaşına kadar normal bir durum canım bebek kendini sakinleştirip odaklamak için yapıyor .. sevgili görümcelerin bunu bir araştırsın .
_Ahlas_ Semilay benim oğlumda parmağını emerek uyur sıkıntı etmeyin bir süre sonra kendiliğinden bırakır
Anneciikk Semilay 14 aylık bebeğim yedi sekiz ayından beri emiyor bende çok kafama takıyorım normal diyorlar fakat etrafımda bebeklikten alışkanlık kalan insanlar var hala parmağını emiyorlarmış .. valla çaresi yok inşalalah kendi kendine bırakır 🥺 hele bu ara artık şapur şupur emiyor sinirlerim bozuluyor artık
Mom079 Semilay benim kuzenim 8 9 yaşına kadar emdi. O parmağıda leş gibi kokardı bence alıştırmayın. Emzik verin daha iyi
_Ahlas_ Semilay çoğu bebek bırakır 3 yaşına kadar bırakmazsa sonrasında siz alıştırabilirsiniz yalnız elini kopmle emeni duymamıştım sadece parmak konusunda deneyimlerim var
Semilay Anneciikk benim görümcemin oğlu da okul cağına kadar elini emmiş o yüzden alıstırma diyorlar bana
Anneciikk Semilay alıştırma diyorlar da bir çözüm söylüyorlar mı nasıl alıştırmıcakmışsın? Eğer biliyorlarsa çözüm bulursan bana da söyle valla..
Semilay Anneciikk bir çözüm söylemiyorlar malesef tek alıştırma diyorlar sanki kolaydı elı hep ağzında uyuyacağı zaman
_Ahlas_ Semilay yeğenlerimin çoğu belirli bi yaşa kadar emdi bazıları kendiliğinden bıraktı bazılarına ise müdahale ettik bi süre sonra onarda bıraktı