Gzmbzks ikinci yorumum, biz parkyatak yatağını ara katta kullanıyoruz. Alta geçince kuşlanışlı olur mu ona yorum yapamıyorum. Çünkü çok inceler. Küçük bebeği rahat taşıyor çökme falan yapmıyor ancak ağırlaşınca nasıl olur, başka yatağa ihtiyaç olur mu onu düşünmekteyim.