Annis-ogul tubist gercekten cok zor bi durum bi bebegin mamasi aylik 1500 u bulur mu ya bn şok oluyorum .allahim durumu olmayanlara yardim etsin cok zor .calamam ama mama almak için herseyi yaparim allahim o günleri göstermesin
Miyonunannesi Annis-ogul suan 87 lira aldıgımız mama bebegim 3-4 gunde bitiriyo eşim asgari ücretle calısıyo pandemide işsiz kaldı artık ilk önceliğimiz mama faturalar borçlar diye gidiyo mecburen Rabbim herkesin yardımcısı olsum
Olric11 tubist her kapıya giderdim durumumu anlatırdım belediyelik muhtar konu komşu ki Rabbim muhtaç etmesin. Kimse el uzatmazsa evladım için yapabilirdim. Gerekirse böbrek mi dalakmı onuda veririm ☺️🥰
Annis-ogul tubist tabiki de oyle her ay trink yardim parası alıyorlar.ozel hastaneye gidip nakit veriyorlar parayi hic acımadan binlerce lira .bizim insanlarımız da bi 30 tl lik tahlil ödemesini yapamiyo.
DamlaTa tubist helal haram demişler, umrumda olmaz. cocuğum orda açlıktan ağlarken, ben işsizim yada işten cıkartıldım param yok. Napcan mecbur calarsın. 1 2 istersin ama süreklide isteyemezsin. Mama bu 2 paketle 1 sene yada 6 ay geçmiyo. 2 haftada bitiyor.
Annis-ogul tubist neyini sqvunqcaklar cok merak ediyorum .savaştan sozde kaçıyorlar peşinde uc beş kuxuk xocuk kucağında cocuk karnında cocuk .madem savaş var savaştan kaçıyorsun o kadar cocugu hangi ara yapiyon .Ve kadınları gelip kocalarının ellerinden aliyo .sozde yardim ediyorlar ama kocaları elden gidince dank ediyo hersey .annem parkta yeğenimi oynanırken Suriyelilerin kadin demis ko Türk erkekleri lokum gibi kadınları 💩um gibi .lafa bak yaa her şeyi biliyorlar.
GoGirl tubist Allah yardimcilari olsun rabbim kimseyi darda bırakmasın evlat cok baska basa gelinmeden bilinmez
Bebegimm1 tubist çalmak degil de bebegim için alirdım ilk paramlada gider öderdim helallik isterdim bu durumda haram olmaz şu mamalara yapılan fiyatlara biri dur desin et den pahallı migrosa bakiyorum 86tl normal sıradan bir markete bakıyorum 80tl 1hafta dolmadan bitiyor ayda nerdeyse 5kutu gidiyor ondan sonra asgari ucretin kuruşuna kadar hesap yapiliyor bez mama kiyafet derken neye para yeticek valla millet aç geziyor ama bunu sadece halk biliyor
Mom30 Bebegimm1 Kim ne diyebilir ki 🙏Herkes işinden olmamak için susuyor :( ben bile 3 yıl önce Aptamil alıyordum vallahi halrn onun kredi parasını bitirmedim şuan düşünüyorum insanlar nasıl veriuro diye Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏
Mom30 tubist Bende yapardım.Daha 1 hafta önce İstanbul’da anne baba intihar etmiş mama alamamislar diye ailelerine demişler onlarda inanmamıs onlara 😔Olan çocuğa oldu
Miyonunannesi Annis-ogul keşke tüm bebekler mis gibi anne stütle beslenebilse mama maddi manevi yoruyor yok biberonu yıka sterıl et her daim kaynatıp ılımış su bulundur Allahım tabi daha baska dertler vermesin
Sda9191 EgeveAlyaninannesi valla şimdi gıdıp bir ekmek isteyeni kovan bar ütopyda yasamanın anlamı yok
Elfydr tubist Allah kimseyi doğru yoldan şaşırtmasın. Ama evlat ve açlık başka birsey 😪 millet olarak cok zor zamanlar geçiriliyor. Aclik siniri aldi basini gitti. Sosyal hizmetler olarak keşke biraz daha iyi olsalar. Evladım için hicbirseyi düşünmezdim bende çalardım.
tubist Elfydr bu boyle nasil gidecek belli degil. para hicbir seye yetmiyor. iki senedir hele dipten cikamiyor kimse. normal maasi gectim eksileri odesek yeterdi
Annis-ogul Miyonunannesi kesinlikle öyle vala hele gece ağlayıp bi dk içinde mamayi yapsam bile bas bas agliyo saatlerdir açmış gibi .sütüm olsa ac ver ohh mis