Belki haber sitelerinde görmüşsünüzdür, bir market çalındıkları gerekçesiyle mamalara tek tek kilit vurmuslar. Șimdi düşünüyorum da anne sütü ememiyorsa bu bebek bir şekilde mama verilmesi şart.. Diyelim cebimde param yok, ben de çalardım.. Eşim de aynı şeyi söyledi. Evlat hicbiseye benzemez..Siz olsaniz ne yapardınız??