File351047 Tbaltn sağlık ocakları aşı gelince size telefon ediyorlar aşı temininde sıkıntı varmış bizde zamanında olamadık 2 hafta önce yapıldı
Tazeanne0134 Tbaltn aynen canım çok şükür biz 11 aylıkken gittiğimiz de gelir o zamana demişti çok şükür ki geldi vuruldu