Tbaltn Bu Türkiye genelinde bir problem aşı yetersiz.
Benim kızım 1 yaşında olamadı, 15 aylıkken tesadüfen sağlık ocağına gittim ve 4 aşı geldiğini söyledi hemşire öyle yaptırmıştık.
Sağlık ocaklarına kısıtlı sayıda geliyor bu sebeple sık sık arayın sağlık ocağını geldiği zaman yaptırın.
2 yaşa kadar süresi var aşının.