Ay05 Aynen benim bebeğim de çok kısa süreli memeyi reddetti o dönemde.
Mamayla sorunu olmadığını da kaşıkla verdiğimde anladım. Kaşıkla verdiğimde mamasını içti. Eğer mamayla sorunu ya da iştahsızlık olsaydı kaşıkla da almazdı diye düşünüyorum.
Ben biberon sorununu çözemedim, her yolu denedim. Kızımı emzirme pozisyonunda mememe dayadım verdim bi süre böyle idare ettik, sonra şarkılarla verdim bi süre de böyle idare ettik, bunlar fayda sağlamamaya başlayınca biberonu şekerli suya bile batırıp verdim yine de bana mısın demedi 🤦♀️ Ben de artık durumu kabullendim ve üstüne gitmeyi bıraktım.
İnşallah sizin durum geçicidir ve bir an önce eski düzeninize dönersiniz 🙏