Ay05 FerahKuzum 3 ay 10 günlük canım biberonu tutamaz henüz aç olduğu zaman asla oyunla veya başka bir şeyle kandıramıyoruz çok ağlıyor çok aranıyor biberonu uzattığım an çığlığı basıyor
Ay05 Handeakglyvz gerçekten çok zor biran önce ek gıdaya geçsek farklı şeyler denerdik biberon değiştirdiniz mi siz hiç
Ay05 Handeakglyvz 3 aylık olduğu için diş için erken huzursuzluğu bide o eklenirse nasıl olur bilmiyorum 😔
Handeakglyvz Ay05 değiştirdik bahsettikleri gibi numarası büyüdü avent kullanıyordum doğumdan beri küçük olanı onun numarası 1 , ben şuan 240 cc ye kadar olan büyük biberonlara geçtim bunların numarası 2, ama mamayı ve suyu fazla koymaya başladık doktorumuzla ayarlamıştık saatlerini ve kaç cc olacağını
Handeakglyvz Ay05 ellerini ağzına götürüyor mu mesela salyası var mı ona dikkat edin varsa zaten diş geliyor demektir ama çıkabilir de çıkmayabilir de kızımla 13 gün arası bir arkadaşımın bebeği 2 tane birden çıkardı şuan 4 buçuk aylıktır
MoRella Ay05 Mama reddi değil de biberon reddi olabilir. Benim bebeğim 3 aylıkken başladı reddetmeye. 7-8 saat beslenmeden duruyordu. İlk başlarda mamayı istemiyor, iştahı yok sanıyordum ama biberon reddi yaşadığımızı sonradan anladım. O dönemde sadece uykuda alıyordu biberonu, sonra uykuda da almamaya başladı ve şuan 9 aylık, yaklaşık 5 aydır kaşıkla veriyorum mamasını 🤦♀️
Handeakglyvz Burcuikra maşallah güzel içiyor ama bitiriyorsa sıkıntı yok ya bitirtmeye çalışırken benim ömrümden ömür gidiyor yarıda bırakıyoruz 20 dk aradan sonra tekrar devam dişleri yüzünden 😞
Cihangir20 Ay05 ben 6. Ayda bu durumu yaşadım derin uykuya daldırıp öyle içiriyorum sallayarak başka türlü asla içmez en iyi mamayı veriyorum asla kabul etmiyo uyanıkken 5aydır
MoRella Ay05 Evde şuan biberon fabrikası açabilirim😁 Aventle başladık, reddetmeye başlayınca mamajoo, wee baby, nuk, tommetippe, chicco, alıştırma bardakları bile denedim. İnat etti hiçbirini kabul etmedi 🤦♀️
MoRella Ay05 İşte tüm biberonları reddediyorsa biberon reddi oluyor o. Aynı dönemde emziği de bırakmıştı bebeğim. Yapay birşey istemiyorlar yani 🤦♀️
Tuba Ay05 Benimki 3 aylıkken 2 numara kullanıyordu🙏🏼 4 aylıkken de 3 numaraya geçti. 0/6 ay olanı bence yenidoğan için ve az akışlı