ilknur_acr94 ben çok şey kullandım inanın. Promalt, solgar, anne çayları… promalt kilo yaptı. Sonra bıraktım 1 aydır humana kullanıyorum. Faydası var mı bilmiyorum ama emzirdiğim sürece kullancm. Günde 3 fincan içiyorum. Dut kurusu da çok tüketiyorum.