Snfk ilknur_acr94 ben tahin pekmez karıştırıp sabahları bir yemek kaşığı yiyorum. Rezene çayı içiyorum. Eczanede laktamax isimli bi süt arttırıcı var. Düzenli kullanıldığı taktirde işe yarıyor. Bol bol emzirmeye çalış emmiyorsa sağım yap.
zeytinbacilar ilknur_acr94 canım herşeyi yapıyormuşsun zamanla düzene girer inşallah bende aynı sorunu yaşadım şakır şakır akan günde en az 3 4 göğüs pedi değiştiren sütüm nirden çok çok azaldı bende bitki çaylarıma geri döndüm biraz düzeldi zaten tadımlarada başladık toparladım neyseki kafama takmıyorum stres yapmıyorum sende strese girme uyku düzenininde değişiklik olduysa uykusuzsan dinlenemiyorsan oda etkiler
ilknur_acr94 Mercimepinannesi sık sık emziriyorum ama değişen bir şey olmadı. Elimle sıkınca bile çok çok az. Memede ağlıyor çocuk az geldiği için
dewamkee ilknur_acr94 elinle sıktigin zamna az gelir zaten oyle anlayamazsin canim. Makine var mi pompa at sag bak bakalim kac cc cikacak
[silindi] ilknur_acr94 biz de 4 buçuk aylık olmak üzereyiz ve 3 gündüz mamaya başladım. Sürekli emzirdiğim halde gece de emdiği halde azaldı sanırım. Huzursuzlanıyor bazen emerken. Ben de humana dut kurusu bestlak kullanıyorum
Mercimepinannesi Ben de benzer bir durum yaşıyorum bir de meme reddi var ancak uyuyunca emiyor… benim de çok az geliyor artık. Bugün sağma makinası alıp 2saatte bir sağım yaparak arttırmaya mi çalışsam diye düşünüyorum ama gücüm kaldı mı bilmiyorum
Zxcvbbm Benim de gunlerdir öyleydi bebeğimde alerji çıktı hem beslenme duzenimin degismesi, hem de stresten, hem de bebegim emmek istemediginden sutum azalmisti dun galactago diye damladan kullandim uyudum uyandim iki göğsümde doluydu bibdeneyin isterseniz