Gorursensoyle Sevimsiz başlığa girip neden içeriği okudunuz madem sevimli anne😌
Ben kimim ki başkalarına ahkam keseyim? Asla bir tavır söz konusu değil.Burası kadın platformuysa elbet yeri geldiğinde birbirimizle dertleşeceğiz.
Benim rahatsız olduğum nokta “nefret söylemleri” en ufak meseleleri dağ gibi büyütüp kendine dert eden anneler.Şu ana kadar kaynana,görümce börülce vs postlarına girip yorum yapmışlığım yoktur.Yatmadan evvel şöyle bir başlıklara bakayım dedim ve inanamadım full şikayet,nefret.
Üzüldüm ve kendimce motive etmeye çalıştım “yargılamadan”! Ama unuttuğum bir nokta var ne yazık ki kadının düşmanı yine kadın.