Musmus dmeek istediğimi aslında anlıyosunuz. Tabi insanın anlatacak bazen kimsesi olöayablr ama yemin ediyorum ki bizim de çoklk derdimiz var benim sırf evladım için yaşamadım şey kalmadı doğdu doğalı ameliyat o bu o şu neler neler . Ama bunu anlatmayı seçmedm kendimi daha çok yıpratıyırum çooook ağladık bebeğim için sonra dedim ki bi silkelen deniz şükrettt. alllah sana evlat vermiş ya vermeseydi her gecenin bi aydınlığı var boşver unht anlattıkça insan daha çok gaza geliyor bence ama bi besmele bi dua miss şimdi öyle rahatın ki kimseyle de konuşmuyorum bu konuyu normal yaşıyoruz bebeğimi büyütüp her anını tadını çkartıyorum hastalık mı? Bakalım yarın ne olur diyorum inşalllah da düzelecek kuzum