Ben de ameliyat oldum bundan bir sene önce. Simdi malesef tekrarlardi. Surekli iki uc gunde bir kendim bakim yapiyorum. Cunku yeniden baslamisti, kenarlarini kaldirip kolonya dokup, pamuk koyuyorum ic taraflarina ve koselerini kaldiriyorum. O pamuk uzun sure kaldikca tirnak disari dogru uzamaya basliyor. Bir de antibiyotikli krem kullaniyorum surekli. Bu aciyi yasayan bilir.. gecmis olsun. Umut kirmak istemem ama malesef ameliyattan sonra bile tekrarlayan bir durum.