gamzelininannesii benimde doguma yakın ayakkabi dar gelmişti tirnagimida derinden kesmistim bas parmağım iltihsp tuttu adim atamıyordum ilik suya tuz attim ayağımı icine koydum yumuşadı biraz esim iğnenin ucunu yakti mikrrop kapmasin die o sislik aciyan yere batirdi biraz sıktık tekrar suya koydum sonra iğnenin tersiyle tırnağımi açmaya calisti biraz acidi kanadi da su an iyi allaha şükür batik olan yere kadar ignenin tersiyle girdi iltihap aktiktan sonra rahatliyorsun bi kac gun once yaptik gunde 1 kez ayağını suya birak tırnağın uzayip duzelene kadar