Cgdmltr93 daisybebek sizin daha küçük siz sağın sütünüzü. Benim 3 aylıkken bende uyuduğunda sağıyordum
turunculuanne Cgdmltr93 neden sormuyorsunuz? Bu sorulması gereken bir mevzu bence. Siz bilirsiniz tabi de.
Cgdmltr93 turunculuanne ıhlamurun nesini sorayım ki çok masum bi bitki. Ana baba usulü büyütüyorum ben çocuğumu. Onlara kalsa onu verme onu yapma o zararlı bu zararlı. O kadar kasmıyorum
turunculuanne Cgdmltr93 ıhlamur tıbbi bir bitkidir, yani içerisinde etken madde barındırıyor. Annesi olarak siz nasıl isterseniz öyle yapabilirsiniz tabi ki. ☺️
Cgdmltr93 turunculuanne ek gıda tariflerinde ıhlamur görüyorum zararlı bi bitki olsa ıhlamur yazmazlar ya da doktorunuza danışın yazarlar yanına.. ıhlamur ve zeytinyağı doğumdan itibaren verilebilir diye biliyorum.
mermik Cgdmltr93 gece beslenmesini 7.ayda kesen doktorlar var. Bize kızımın 9ay kontrolünde kesebilecegimiz söylendi 😊 bence bebeginiz de büyümüş artik acıksa uyanır