3 gündür kızıma akşamları 50 CC kadar ıhlamur veriyorum öyle güzel uyuyor ki maşallah. Sanırım ıhlamur sakinleştiriyor. Kızım 8 aylık bu arada. Ama bir problem var. Uyanmadığı için emmiyor acaba gece emmezse sütüm azalır mı? Dün akşam 9 da emzirdim bi de şimdi emzirdim göğüslerim taş gibiydi sütüm akmış hep. Acaba gece sağmalı mıyım? Gece beslenmesi bu ayda kesilir mi? Yardımcı olabilir misiniz??