Mrymrn Sibell her kaka yaptikca icirmemiz gereken suda karışan tuzlu bir su gibi birsey ustelik bir cay bardagi icirilecekmis bebegim icmiyor 5 kasik anca icirebiliyorum henuz düzelmedi bilmiyorum napcam böyle
SemraUmay Nehirmine bende bebeğimin kakasının yeşile döndüğünü gördüm Google çok şey yazıyor Sağlık ocağında ki hemşirelere sormuştum korkulacak bir şey değil emziriyorsan annenin yediklerinden kaynaklanıyor demişti