Hanımlar tek tek yazamıyorum kusura bakmayın n’olur.. öncelikle sallayın diyen kardeşlerim;zaten ben bebeğimi sallayarak uyutuyordum ama kendisi bıraktı sallamayı ben zorlamadim sadece tempoyu düşürdüm zamanla sallanmak istemedi yatağa koyuyorum uyuyordu. Son bir haftadır uykuya direnmeye başladı. Normalde ben esnedigi an uyuturum hiç bekletmem. Bir anda böyle oldu. Dualar ediyoruz,ayet,kuran,ezan,çizgi film sesi, fön, süpürge, müzik,ninni hepsini denedik. Şuan uyudu çok şükür. Nasıl uyudu anlatayım. Akşam yemeğinden beri uykusu çok çok gelmeye başladı ama ne yaptıysam uyumadı. Altını değiştim,kremle masaj yaptım her yolu denedik artık ağrı kesici calpol verdim. O kadar ağlıyordu ki ağlamaktan kustu. (Bu arada ağrısı sızısı vardır diyebilirsiniz ama çocuk kucakta susuyor gezdirince susuyor sadece uyku eylemi ile ilgili her şeyde kıyamet koparıyor, ağrısı olsa hiç durmaz). Koridora geçtim ayağıma yastığı koydum üstüne bebeği koydum bütün gün emziği almayan bebek emzik aldı ve uyudu. Sallamak niyetindeydi ama sallamadan uyudu. Sadece ilk bebeği koyar koymaz sağ sol yapıp bıraktım. Zaten bebeğim gün içinde emziği alsa uyuyacak ama emzik almıyor.suan da emzik aldığı için uyudu. Koca gün emziği görünce ağlıyordu tukuruyordu.