Sabah 8.30 tan akşam 23.30 a kadar uyumuyor ya resmen uyumuyor 😭😭😭 15 saat ya 15 !!! Gözlerini ovalamaktan esnemekten bir hal oluyor çocuk emziği, yatağı görünce krize giriyor. Memede uyuyor diyordum meme de de uyumuyor. Işıkları kapatıyoruz babasi ninni söylüyor uyumuyor. Hiçbir şeyle uyumuyor. 11 gibi uyuyor gece en az 3 kere uyanıyor. Takatimiz kalmadı artık ya. Ağrısı sızısı yok yoksa sürekli ağlar. Uyutacagimi anlayınca ağlıyor.diger zamanlar mız mız. Çok yorulduk artık 15 saat uyumamak nedir ya 😔😔😔😔