Nurahyu Rumeysa34 benimde bi listem var inşallah gobek gittiginde alinacak 😁 ev alışverişine bayılıyorum genelde trendyolmilla addax gibi yerleri tercih ediyorum tavsiye ederim uygun fiyat hem
Minejjan Tayt giyiyorsam altına mutlaka tanga giyerim , bralet giyiyorsam atlet giymem. Ama genelde evde tayt eşofman giyerim. Ve genelde saçımı ne kadar maşalı sevsemde eşim düz sevdiği için fön çekerim. Yuzumede hafif allık oldu bitti işte 😂🙈
AtaVeAnnesii DilaraYigit1 kiz ben hamile kalsam kovulurum😂😂 bizim isyerinde hamileler ewden calisiyo ve 1 yasina kadarda ewdesin 😬 ben zaten 5 aylik hamileyken ewe geldim hala ewdeyim hazirana kadar😂 bide bebe olsa🤦♀️ Esim diyoki yapalim kal ewde😂😂
Rumeysa34 AtaVeAnnesii çok zayıfım balım ya ben sevinemiyorum malesef her şeyin azı karar çoğu zarar ben de bir ortası yok 48 kiloyum 😪😪😪😪😪😪 giydiğim hiçr birşey yakışmıyor malesef
Planetree Rumeysa34 tayt üzerine sweatshirt giyiyorum hava sıcaksa tshirt hem derli toplu duruyor hemde rahat hareket edebiliyorum