Rumeysa34 ben elbise giyerim genel olarak ama taytta guzel oluyor. Elbiseleri penye kumaş seviyorum fitilli olanlar cok rahat üzerine oturuyor hemde hoş duruyor altina ev babeti cok tatlış oluyor. Taytlarinda üzerine eskiden kısa salaş seyler giyerdim simdi biraz göbek var ondan dolayi bi tık uzun oversize genelde giyiyorum pandif peluş terlikte guzel duruyor