Mimomom nazanay merhaba evet kendim devam ediyorum.şöyle belirtileri baya azaldı diyet yaptığımdan beri.sadece süt ürünleri ve yumurta diyetini devam ettireyim diyorum.diğerlerini yavaş yavaş geri döneyim
Eslemmomy Mimomom bende uzun süre diyet yaptım hala aynı 6 aylık olmadan ek gıdaya geçtik düzeldi şimdi 7 ay 7 günlük hiçbir şey tepki göstermedi şimdiye kadar